روسیه برای جنگ آماده می شود
 
BASHIR
اعتقادی،سیاسی
 
 

ˈوالری گراسیموفˈ رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه اعلام کرد نیروهای نظامی این کشور برای یک جنگ بزرگ آماده هستند.
به گزارش ایرنا به نقل از ریانووستی، گراسیموف روز شنبه در نشستی در آکادمی علوم نظامی مسکو افزود: هیچ کس نمی تواند احتمال وقوع یک جنگ بزرگ را رد کند و نمی توان گفت که ما نیز برای آن آماده نیستیم.

 
وی با اشاره به مسایل کلیدی رویاروی نیروهای مسلح روسیه مانند برون سپاری برخی مسوولیت ها در ان اظهار داشت: این اقدام در اصل نیاز بوده است، اما ضرورت اجرای آن در زمان صلح و ان هم در سطح پایگاه های دایمی می باشد.

 
رییس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه همچنین تاکید کرد که این گونه فعالیت ها باید در طول آموزش یا مبارزه انجام گیرد.

 
وی اضافه کرد: بر این باوریم که نظام برون سپاری وظایف در نیروهای مسلح نیاز به بازنگری ریشه ای و اساسی دارد.

 
وی ادامه داد: برای این منظور نیاز به تصویب قوانینی است که از اقداماتی مانند تدوین سناریوهای جنگی، انتقال انها به وضعیت جنگی و وابستگی کامل آنها به فرماندهان واحدها حمایت کند.

 
گراسیموف هشدار داد که در غیر این صورت سیستم های پشتیبانی و حمایت فنی در نیروهای مسلح از هم خواهد پاشید.

 
وی از آموزش افسران به عنوان مهم ترین چالش پیش روی فرماندهی عالی نیروهای مسلح روسیه نام برد.

 
ˈسرگئی شایگوˈ وزیر دفاع روسیه نیز در این نشست نسبت به خطرات ناشی از نزدیک شدن خط مقدم ناآرامی ها و درگیری های منطقه ای به مرزهای کشورش هشدار داد و بر لزوم آمادگی نظامی مسکو برای مقابله با آن تاکید کرد.

 
شایگو در سخنرانی خود با اشاره به افزایش احتمال خطرات نظامی علیه کشورش اظهار داشت: مقابله با تهدیدهای ناشی از بروز این شرایط مستلزم ارتقای سطح آمادگی نظامی و دفاعی ماست.

 
وی افزود: روسیه به ارتش قدرتمند و مجهز به تجهیزات و سلاح های مدرن نیاز دارد تا از تمامیت ارضی کشور حفاظت و با هرگونه تهاجم احتمالی نظامی مقابله کند.

 
وزیر دفاع روس اضافه کرد: خط مقدم و کمربند نبردها و درگیرهای نظامی منطقه ای به آرامی به مرزهای روسیه نزدیک می شود و این وضعیت نوعی تهدید نرم برای امنیت روسیه محسوب می شود.

 
وی همچنین در سخنان خود به افزایش سطح آموزش و آمادگی رزمی پرسنل ارتش اشاره کرد و گفت: قدرتمندترین ارتش ها نیاز به پرسنل حرفه ای دارند و باید از ارتش روسیه به این امر توجه ویژه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 8 بهمن 1391برچسب:آخرالزمان+جنگ+نبرد+روسیه+آمریکا, :: 1:28 :: توسط : عبدالمهدی

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره ارزیابی از وضع کنونی و پيشرفت های ملت ایران/ مذاکره با امریکا آیاتاکنون به سوره"حمد"اینگونه نگاه کرده‌اید؟ خاطره‌ حاج سعید که بغض رهبر انقلاب را درآورد شکل گیری فضای جنگی بین چین و ژاپن روسیه برای جنگ آماده می شود شهیدی که جنت را به او نشان دادند گره گشایی از مردم، قبرمان را روشن می کند راه نجات گریه‌کردن برای امام‌حسین علیه السلام چه ثوابی دارد؟ ملاقات با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف در عرفات و روضه حضرت عباس علیه السلام ده داستان کوتاه از زندگی جوادالائمه علیهم السلام اجمعین نظر درس‌آموز رهبر انقلاب درباره دختران بدحجاب چراغ سبز به دولت تركيه برای حمله به سوریه
نويسندگان